sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Keltainen toukokuu...

...mikset sä jo tuu?

Olen odottanut valoa ja lämpöä jo niin pitkään. Talvea yritin piristää erilaisilla keltaisen sävyillä. on erittäin epänormaali väri minulle. Talvella törmäsin paikallisessa lankakaupassa aivan ihanaan lankaan: Hjertegan Rustic. Niin pehmeää ja kevyttä! Ja erikoiseksi langan tekee sen joustavuus. Aluksi olin vähän hämilläni, kun ei tuo kuminauhamaisen langan neulominen minulle kovin tuttua puuhaa ollut, mutta pian alkoi jo sujua.

Aikani ihmeteltyä päädyin tekemään langasta pipon. Ihan yksinkertaisen peruspipon. Ohjetta ei ollut. Jos joku on kiinnostunut, niin voin kirjoittaa ohjeen tänne, kun kerrankin tein muistiinpanot neuleestani!
On muuten ihana pitää päässä, kun on kevyt ja myös lämmin. Tällä kertaa kuvausassistentti oli vähän karvaisempaa sorttia :)
Ja kyllähän se kevätkin viimein on koittanut! Löysin tänään meidän pihasta sinivuokkoja! Ja kevään ensimmäisellä pyörälenkillä näin myös leskenlehtiä. Mahtavaa on tätä odotettukin!

Aurinkoista kevättä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos! Kommentit ilahduttavat minua suuresti.