maanantai 29. joulukuuta 2014

Pretty Basic

Ohjeen piti olla helppo perushuivi... ja sitähän se olikin, mutta jotenkin onnistuin lukemaan sitä noh, sanotaan vaikka että hieman luovasti. Lopputulos oli kuitenkin huivi, ehkä ei ihan alkuperäisen ohjeen mukainen, mutta kuitenkin.


Lankana taas ihanaa kettukusua. Tällä kertaa kera luomupuuvillan ja merinovillan. Luksusta! Ei kutita, ei.



Pretty Basic
Ohje: Pretty Basic (löytyy Ravelrysta)
Lanka: Kiwi (kettukusua, puuvillaa ja merinovillaa)
Menekki: 49g
Puikot: 3,5 mm
Tämä oli mukava neuloa. Nyt viimeistelyä vaille valmiina on myös unilintu, mutta mitäs seuraavaksi? Olisiko teillä vinkata hyviä huiviohjeita?

5 kommenttia:

  1. Kaunis huivi ja väri aivan mahtava. Minulla Nurmilintu just päättelyssä, malli kiva ja ohje helppo:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Tuon Nurmilinnun tekoa olenkin jo miettinyt, ehkä sekin on tehtävä! On niin kaunis malli.

      Poista
  2. Ihana huivi! Oon ettiny jotain tän tapasta ohjetta, pitää varmaan laittaa kokeiluun. Oon niin laiska tekemään huiveja, kun niissä muka aina kestää niin kauan saada valmiiksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä on helppo, oikeasti! Ja nopeakin. Tällaiselle toisen sukan syndroomasta kärsivälle huivit taas on varsin mieluisia, kun niitä ei tarvitse tehdä kuin yksi :D

      Poista
  3. Olen kerännyt pinteestiin huiveja ja siellä on muutenkin paljon ihania. https://www.pinterest.com/tuuliab/huivit-scarfs/

    VastaaPoista

Kiitos! Kommentit ilahduttavat minua suuresti.